Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów.
Dowiedz się więcejPublikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem.
Dowiedz się więcejKomunikacja między lekarzem a pacjentem to specyficzny rodzaj relacji społecznych, w której niewłaściwe postępowanie i brak zrozumienia może wręcz uniemożliwić realizację podstawowego celu medycyny – Primum non nocere.
Dowiedz się więcejWzrost liczby chorych, w tym również z zaburzeniami w stawach skroniowo-żuchwowych, wiąże się ściśle ze stresem cywilizacyjnym. Szybki tryb życia, pośpiech, brak ruchu i rozluźnienia powodują negatywny wpływ na nasze zdrowie.
Dowiedz się więcejDzięki tej lekturze wypracujesz najbardziej optymalne metody zarządzania gabinetem, świadomie i szybko poprawiając swoją efektywność w prowadzeniu biznesu.
Dowiedz się więcejBrak w magazynie