Zarządzanie w medycynie

Siatka Lista

Ustaw kierunek malejący


  1. Organizacja i zarządzanie gabinetem stomatologicznym

    Organizacja i zarządzanie gabinetem stomatologicznym

    Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

    Istotne treści: Zakładanie i prowadzenie gabinetu stomatologicznego, zasady marketingu wewnętrznego (relacje przełożony – załoga, role zespołowe) oraz kreowanie i zarządzanie zespołem.
     
    Książka dla stomatologów zorientowanych na sukces
    - praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych - wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie
    - sprawdzone metody działania,  wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów.
     
    Dzięki tej lekturze wypracujesz najbardziej optymalne metody zarządzania gabinetem, świadomie i szybko poprawiając swoją efektywność w prowadzeniu biznesu. Dowiesz się jak w Twoim gabinecie wdrożyć rozwiązania, które zwiększą satysfakcję pacjentów i motywację personelu medycznego, nauczysz się identyfikować złe i stosować dobre praktyki rynkowe.
    Dowiedz się więcej
    Cena: 48,00 zł

    Brak w magazynie

  2. Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

    Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

    Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

    Istotne treści: Budowanie i utrzymanie relacji z klientem, komunikacja z klientem, ze szczególnym uwzględnieniem „małego pacjenta”. 

    Książka dla stomatologów zorientowanych na sukces
    - praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych - wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie
    - sprawdzone metody działania,  wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów.
     
    Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów. Nauczysz się wykorzystywać efekt pierwszego wrażenia, skutecznie przekonywać pacjenta i pozostawić doskonałe ostatnie wrażenie, tak by wizyta pacjenta była pierwszą z wielu następnych.
    Dowiedz się więcej
    Cena: 48,00 zł
  3. Marketing gabinetu stomatologicznego

    Marketing gabinetu stomatologicznego

    Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

    Publikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem. 

    Celem wydania jest przybliżenie lekarzom dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów gabinetu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu relacji, który pozwala na zatrzymanie pacjenta „na dłużej”. Skupia uwagę na obsłudze pacjenta (jako nabywcy świadczenia zdrowotnego), która powinna stanowić filozofię gabinetu/kliniki stomatologicznej. Profesjonalna obsługa powinna wyznaczać pewną etykę zachowań (zarówno lekarskich, jak i biznesowych) i zapewniać realizację zobowiązań, które zostały podjęte względem pacjenta, aby go usatysfakcjonować.
     
    W książce poruszona została tematyka bezpośredniej komunikacji werbalnej, rozpatrywana na wielu płaszczyznach:
    • dentysta – personel (m.in. jak zjednywać pracowników i zachować autorytet);
    • dentysta – pacjent dorosły (m.in. co robić, gdy pacjent mówi „nie” i co, gdy w końcu powie „tak”);
    • dentysta – pacjent dziecko (m.in. jakim językiem się posługiwać i jak próbować radzić sobie ze strachem małego pacjenta) i jego rodzic/opiekun (m.in. o konieczności edukowania dorosłych w zakresie profilaktyki najmłodszych).
    Znalazło się również miejsce dla komunikacji z wykorzystaniem telefonu, papierowych nośników i internetu oraz komunikacji niewerbalnej.
     
    Aby ułatwić przyswojenie treści zawartych w książce, zastosowano oznaczenia wyróżnione w tekście: przykłady „z życia wzięte”, cytaty, „złote myśli”, pogrubienia, ramki oraz zestaw blisko 40 ćwiczeń mających być inspiracją do podjęcia działań praktycznych. Ponadto każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, które wskazuje istotę problematyki omawianej w danej części książki.
     
    Niniejsza publikacja przyczyni się do dalszego rozwoju gabinetu stomatologicznego, jako przedsiębiorstwa zarobkującego.
    Dowiedz się więcej
    Cena: 48,00 zł
  4. Komunikacja z pacjentem

    Komunikacja z pacjentem

    Marta Makara-Studzińska

    Słuchaj, rozmawiaj, obserwuj!

    „Komunikacja z pacjentem” to książka, która uczy:
    • jak słuchać,
    • jak rozmawiać,
    • jak rozwiązywać konflikty,
    • jak udzielać wsparcia,
    czyli jak budować dobre relacje z pacjentem, rozumieć jego intencje i zachowania, a także jak pokonywać pojawiające się trudności i własne słabości.
     
    Komunikacja między lekarzem, a pacjentem to specyficzny rodzaj relacji społecznych, w której niewłaściwe postępowanie i brak zrozumienia może wręcz uniemożliwić realizację podstawowego celu medycyny – Primum non nocere. Prezentowana publikacja powstała z uwagi na chęć ukazania właśnie tych specyficznych mechanizmów komunikacji w relacjach lekarz – pacjent. Książka jest bardzo praktyczna. Autorka prezentuje wiele przykładów z praktyki lekarskiej oraz przedstawia cenne rady umożliwiające skuteczną współpracę między pacjentem a lekarzem. 
     
    Za szczególnie ważne uważam informacje dotyczące rozpoznawania własnych możliwości i ograniczeń oraz tych samych problemów u pacjentów w różnym wieku, z rozmaitymi schorzeniami, a także pokazanie sposobów identyfikacji problemów w komunikacji oraz przedstawienie strategii radzenia sobie z problemami, które tę komunikację istotnie zaburzają.

    Prof. dr hab. n. med. Jolanta Rabe-Jabłońska 
    (fragment recenzji)
     
    Jednym z najtrudniejszych elementów pracy lekarza jest umiejętność komunikowania się z pacjentem. Tym trudniejszym, że jak do tej pory w zasadzie nie było w toku studiów medycznych przedmiotu, który kształtowałby i doskonalił te umiejętności.
    W prawidłowej (a więc satysfakcjonującej obie strony) interakcji lekarz – pacjent możemy napotkać liczne bariery, które bardzo szczegółowo i z dużą znajomością tematu opisuje Autorka. Wskazuje ona na werbalne i niewerbalne błędy, których należy unikać.
    Coraz więcej lekarzy potwierdza fakt wzrastającej liczby pacjentów agresywnych, a ofiarą ich agresji stają się lekarze. Takim sytuacjom Autorka poświęca osobny rozdział: Komunikacja a konflikt. Style i sposoby radzenia sobie z konfliktem to z całą pewnością umiejętności niezbędne w pracy każdego lekarza.

    Dr hab. n. med. Ewa Rudnicka-Drożak 
    (fragment recenzji)
     
    Dowiedz się więcej
    Cena: 34,00 zł
  5. Jak radzić sobie ze stresem i z jego skutkami

    Jak radzić sobie ze stresem i z jego skutkami

    Maria Kleinrok

    Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla chorych z zaburzeniami w stawach skroniowo-żuchwowych, ale również dla tych, którzy chcą poprawić sobie jakość życia i zadbać o zdrowie.

    Prof. zw. dr hab. n. med. Maria Kleinrok jest autorką kilku książek i ok. 350 artykułów naukowych opublikowanych zarówno w Polsce, jak i za granicą. Od ponad 40 lat zajmuje się zagadnieniami przedstawionymi w książce:Przemieszczenie krążków stawowych stawów skroniowo-żuchwowych – rozpoznawanie i leczenie. Książka stanowi kontynuację i uzupełnienie tematu wcześniejszej publikacji – Zaburzenia czynnościowe układu ruchowego narządu żucia. Komplet obu książek to aktualne i praktyczne źródło wiedzy dla lekarzy stomatologów i medycyny oraz specjalistów w dziedzinie rehabilitacji.

     
    Dzięki wybitnym osiągnięciom poznawczym i praktycznym profesor Maria Kleinrok stworzyła znaną i cenioną w świecie polską szkołę nauki o układzie ruchowym narządu żucia.
    Dowiedz się więcej
    Cena: 9,50 zł

Siatka Lista

Ustaw kierunek malejący


Reklama pod kategoriami z lewej strony

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można uzyskać w polityce prywatności. Zobacz więcej